duminică, 27 februarie 2011

Eu si plictiseala

Vineri... dwah, doua ore de mate, una dupa alta... eu si-asa nu pricep nimic, asa ca am gandesc sa fac ceva util: mai mereu desenez sau scriu versuri :)) sper sa nu vada vreodata profa de mate asta >...> am si eu o medie de pastrat.

Insa dansul fulgilor albi si fragili nu te putea lasa pasiv, sau nu pe mine. M-am bucurat de un moment scurt de inspiratie, dar indeajuns pentru a compune o poezie.

PS: inca n-am uitat de blog, inca rezista :))) si Happy B-day, Honey! sa nu te uit :*


Noaptea cuvintelor


Ninsoarea cadea peste corpurile inerte,

Le proteja de eternitate,

Le schimba inaltimea si forma,

Necrutatoare, le schimba pe toate.


Si apoi cerneala s-a prelins

Tacuta, neinsemnata,

Pe alba zapada ce medita,

Dintr-o calimara sparta.


Apoi nu a mai fost nimic -

Nici cuvinte, nici soapte...

Totul era deja mort,

Pierdut adanc in noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu