duminică, 6 martie 2011

Cumparaturi de Carrfour :>

azi a fost o zi ciudata, ca naiba... poate din cauza vremii - cand soare, cand nincoare, cand vant, intr-un cuvant, vremea mi-a amintit de mine. Era enervanta :-j Dar trebuie sa mentionez ceva, doar de asta postez, dar nu ma pot abtine *motto-ul meu in viata.

Ideea era ca plecasem cu eLLa si Hiro-chan la Carrfour. Si nah, eu cu eLLa, simtindu-ne ofensate de Hiro-chan care ii critica pe Sid Vicious (cica seamana cu Fernando - si asta a durut mai mult decat pare, pt ca Sid e una din obsesiile mele, cu toate ca e drogat si mort) si Lauri, de la the Rasmus (nu stiu ce avea cu frizura lui :-?? in fine, nu mi-a pasat de Lauri, eLLa avea probleme cu asta).

Si ne-am despartit putin de Hiro-chan prin magazin si en plimbam si radeam de fiecare produs *tipic noua, pana auzim ceva... un intro acustic, ceva divin - la radio era the only exception de la paramore :x Cred ca mi s-a facut inima obeza, vorba eLLei. Si ne plimbam prin Carrfour fredonand piesa. Lol, lumea se holba, mai ales ca noi nu aveam nicio treaba.

Trebuia mentionat acest progres. Sa auzi muzica buna la un radio romanesc? Mai mult decat divin. Binecuvantat fi Carrfour :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu