marți, 22 martie 2011

Insignifiant

oh, dwah, uite inca o "opera de arta" . Dwah, in fine, ce opera de arta, am aflat recent ca putina lume intelege ce vreau sa zic :-?? in fine, hiro-chan zice ca nu scriu prost, ea imi zice "semeni cu blaga" =)) hell, noh, ala e great artist, me... ei bine, sunt doar o adolescenta neinteleasa, stiti, tipicul... in fine, uite ca ma tin de blog :>


Spune-mi ca esti un drog,
Spune-mi ca esti un vis,
Spune-mi ca esti o necesitate,
Spune-mi ca esti un abis,
Spune-mi ca esti un nimic,
Spune-mi ca esti un sacrificiu,
Spune-mi ca esti o minciuna,
Spune-mi ca esti un viciu...
Si eu tot te voi iubi!

Dar tu, tu m-ai iubit vreodata?
Mi-ai simtit truda de a te face sa ma vezi,
M-ai simtit zbatandu-ma in idiele tale,
Pentru a te face realitatea mea s-o crezi?

Toate aceste emotii sunt distrugatoare,
Toata aceasta suferinta interioara a devenit o oroare...
Am ramas aceeasi, o amortita fiinta visatoare,
In lumea ta, in coltul acela fara culoare.

Stii ca as vrea sa fug departe?
Sa scap de tine si de tot?
Dar e prea usor in aceasta viata
Sa spui simplu: STOP!


2 comentarii:

  1. bine, no, daca nu-ti convine, nu imi mai amintesti de Blaga. Acuma imi amintesti de ceva ce ar scrie Sid Vicious...E atat de drogaholic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. asa dwah, Sid(a) de mine :))) stii cat il iubesc pe omul ala :X :X :X dar nah, RIP. Stai ca ma intreaba ai mei: ai fi tentata de droguri? eo: no comment ei: noh bine, ca ia innebunit, ca ai invatat atata si ai facut atatea ca in final sa iti distrugi viata eo: no coment *in interior =))) lol, parca nuti-o distrugi si fara =)))

    RăspundețiȘtergere