duminică, 8 mai 2011

Ganduri de mai (nu luati in seama aceste aberatii :p)

Simt cum netul ma calca pe nervi, la fel ca si vremea. Ma asteptam sa se incalzeasca, dar e din ce in ce mai frig. Ploaia de noaptea trecuta... e ca si cum cerul ar plange pentru ceva, dar nu imi vine nicio poveste in cap. Mi-am pierdut inspiratia din cauza stresului, abia astept sa treaca mai.

Lumea are ceva cu visele mele. O parte din lumea mea, adica hiro si eLLa sau asta ziceau pe fb :)) =)) Dar visele mele sunt prea ciudate. Mereu e innorat, mereu imi e frica sau mereu fug de cate ceva. Iubesc imbratisarile din vise pentru ca sunt asa calde! Ma intreb daca si cele din realitate sunt la fel sau trebuie sa ma multumesc cu cele din vise, care au fost foarte putine, doar 3 :))

Mi se pare mie sau e din ce in ce mai frig...

Ma enerveaza retelele telefonice. Nu pot vorbi cu cine vreau e ca e pe alta retea. In cosmo am o gramada de minute, dar nationale... wah, se termina din prima zi >.<

Tot in ultima vreme m-am batut de teama obsedanta de a nu-i pierde pe cei apropiati mie. Nu cred ca as rezista fara unele persoane. Problema e ca nu poti fugi de unele clipe din viata. Pierderea si inlocuirea celor din jur... dureros dar inevitabil. Uitarea e la fel de rece ca un strat de zapada, doar ca soarele nu reuseste sa o topeasca. E ceva firesc in viata sa te desparti de unii si sa-i cunosti pe altii, dar eu nu vreau asta. Vreau sa cunosc persoane noi, dar nu vreau sa renunt la cele vechi.

Mi-am dat seama ca sunt o persoana ingrozitoare, plina de banuieli si idei exagerate. Mi-am propus ca de acum s atac, altfel imi voi pierde prietenii... Inca ma simt vinovata pentru faza aia >.< (wah, multumesc, multumesc, multumesc pentru ca ai avut rabdare sa-mi explici, pentru ca m-ai linistit si never ever ever nu o sa mai banuiesc ceva).

Acum mi-a venit ceva in cap :-?? Cum ar fi lumea fara mine? Nici nu cred ca mi s-ar simti lipsa printre miliardele de locuitori :)) Sunt doar un punct, dar imi plac punctele.

Simt nevoia unei schimbari. Vreau sa plec undeva unde e liniste, vreau sa vina cineva cu mine, vreau sa simt caldura, vreau sa ma bucur de spatiul umbros dintre copaci, vreau sa vad florile in jurul meu, vreau sa simt firele de iarba, vreau sa simt o imbratisare calda, vreau atatea >.< Si tocmai de aia nu primesti nimic, pentru ca iti doresti prea multe.

Ma gandesc ca timpul trece repede, abia astept sa se termine scoala, abia astept sa stiu ca nu mai am responsabilitati pe cap (gen "wah, cat am de invatat sau scris" ). Vara asta vreau sa ma distrez, vreau sa ma roscatesc, vreau sa imi recapat inspiratia, vreau sa fac poze, vreau sa pierd vremea.


LOL, nu luati postul in seama, sunt doar ganduri si idei. ce e important din tot haosul asta, e ca "i love u :* :* :* " si restul zau daca are vreo importanta :))



Un comentariu:

  1. Te ador!

    Lumea fara tine ar fi fara culoare, monotona si sa nu taci, darling. Speak up! You won't lose me 'cause of that. Also, nu esti vinovata cu nimic.

    I love you! :*:*:* >:D<

    P.S.: Ploaia poate fi romatica.

    RăspundețiȘtergere