marți, 12 aprilie 2011

:...make me wanna die...

wah, dwah, uite ca am devenit dependenta de piesa de la The pretty Reckless [pt ca am tampita impresie ca imi descire cu lux de amanunte sentimentele] si de Taylor Momsen [e incredibila, e hot, e wah =P~ i fell in love with her =p~ ) Dar in fine, n-am postat ca sa povestesc despre cat de trw si extraordinara e (ma gandesc ce as face daca ar fi langa mine :)) :-j ).

So... uite ca am descoperit ca inspiratia e legata atat de strans de sentimente, incat nu poti rupe aceasta legatura oricate pastile ai lua. When you love someone... wow situatia asta e cat se poate de epica. Cand ti s epare ca persoana respectiva e "calda" cu tine esti prea in love ca sa mai poti scrie ceva. Bucuria ta nu are margini, nu-ti gasesti cuvintele, pare ca nimic nu o poate cuprinde, ca se inalta pana la God si never ever ever nu s emia intoarce pentru ca... brusc persoana s-a racit. Bine, nu ca s-a racit, e doar ca acea persoana habar nu are ca tu, acum, dupa ce ai simtit nebunia fericirii, te duci pe partea depresiei. Si aia are gustul ei dulce, dar ideea e ca ajungi sa suferi ca o fraiera pentru cineva care... lol, nu stie si poate nu merita. Dar mereu vei spune ca acea persoana merita, merita mai mult si mai mult decat ai putea tu vreodata oferi si te gandesti la "resemnare". Dar fiinta ta spune "nuh, nuh, iti apartine!" Ce drepturi ai tu fata de cineva din jurul tau? Niciunul! De ce dragostea nu poate fi conditionata? Pentru ca ar fi o tampenie... altcineva ma vrea pe mine, eu vreau pe cineva, iar acel cineva place pe altcineva.

So, you make me wanna die... dar am spus ca renunt la toate gandurile de genul, mai ales in perioada sf Sarbatori Pascale (invoc o scuza pentru lasitatea mea :-@ ) Ideea e trebuie sa te descarci undeva, trebuie sa te eliberezi de toata frustrarea. Ma gandesc ca de acum "sa dau like" in loc sa adaug adjective cautate prin mintea mea bolnava. Really, faza cu like-ul e mult mai okay: traiasca fb-ul <:-p

uite aici si link-ul d ela piesa: http://www.youtube.com/watch?v=txBfhpm1jI0
*poate va place :> dwah nu va apropiati de tay ca e a mea :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu