miercuri, 20 aprilie 2011

Penibilitatile dragostei

off:... wah, i finally get what I wanted so much... maybe i don't deserve that person, but i'm very proud to say: I love u so much :* :* :* because i love that person with all my heart *even i don't deserve that person :-"

well...

am observat ceva ciudat... oamenii au tendinta de a spune ca lucrurile bune se intampla doar oamneilor buni, iar apoi ii judeac pe cei din jurul lor, ii eticheteaza rai, si totusi, acele persoane sunt fericite.

on:oh yeah, si in acest "domeniu" atat de minunat exista penibilitati, stupizenii, aberatii... si uite catvea:

1. Doua persoane de acelasi sex nu se pot indragosti.

STUPID! Parca te-ai indragosti de genul persoanei si nu de acea persoana in sine. Cine spune asta n-a simtit dragostea cu adevarat.


2. Esti prea mic/mica sa iubesti cu adevarat pe cineva.

A verificat careva? Poate ca dragostea aceea copilareasca e cea adevarata, din simplul motiv ca ratiunea nu o polueaza.


3. Dragostea nu tine de foame.

Si asta mi se pare stupid. Daca zici asta inseamna ca nu cunosti adevarata putere a iubirii.


4. Nu poti iubi pe cineva ma mult decat pe tine.

A durut foarte tare cand am auzit asta. Poate sunt prea romantica sau visatoare, dar mai bine asa, nu poluez dragostea.


5. Dragostea la prima vedere nu exista.

Nu stiu daca dragostea are nevoie de o "vedere", legaturile acelea dintre persoane se stabilisec fara ca acele persoane sa se cunoasca, totul e hotarat de destin. Apoi apar acele circumstante cand persoanele se intalnesc, apoi realizeaza ca se plac, apoi isi marturisesc.


Pentru un moment doar astea le-am scris -->; atat imi trece prin cap, si gata :)) wah, pls, daca mai stie careva din astea, spuneti-mi :O3 si nah, niste pareri despre chestiile astea? :-??

PS: i love u :* :* :* *se simte persoana :))

2 comentarii:

  1. 1. Doua persoane de acelasi sex nu se pot indragosti.
    4. Nu poti iubi pe cineva ma mult decat pe tine.

    Dintre toate, asta doua mi se par cele mai tampite. :))
    1. Hell no! Eu pot spune ca ma simt mai in largul meu cu o persoana de acelasi sex. :)
    4. I hate myself often. :)) Mah, e important sa te iubesti pe tine insati (altfel ajungi sa iti tai venele and stuff - zic si eu), dar hai sa gandim logic, unde am ajunge daca ne-am iubi pe noi insine cel mai mult? In primul rand am fi toti dezechilibrati psihic, apoi nu ar mai exista dragoste de niciun fel si nu cred ca ar mai exista nici increderea. Well, poate oricine sa ma contrazica, asta e doar parerea mea.

    La celelalte, intotdeauna exista exceptii. (altele nu stiu :D )

    Da, da, nu m-am putut abtine sa nu las un comm. :o3

    I love you too! :*:*:* And you deserve everything. Maybe I am the one who doesn't deserve you. I love you, don't forget that! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ales faza cu love at first sight e tare. Totusi ma tin tare sa nu o cred. Ne dam seama cu totii de ce neg :))

    RăspundețiȘtergere